مهندسی مکانیک دانشگاه خلیج فارس

آموزش نرم افزار ها, کتب و جزوات دروس مهندسی مکانیک , مقالات مربوطه و غیره را در این سایت ببینید

مهندسی مکانیک دانشگاه خلیج فارس

آموزش نرم افزار ها, کتب و جزوات دروس مهندسی مکانیک , مقالات مربوطه و غیره را در این سایت ببینید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
کتب آموزش نرم افزار Solid Work

نرم افزار Solid Work یک نرم افزار CAD هست که بیشتر از آن برای طراحی اجسام پیچیده و بزرگ استفاده می کنند هر چند که خود این نرم افزار تحلیل تنش چه در جامدات و چه در سیالات را دارد ولی به دقت و به کارآیی نرم افزار های مخصوص این کار اصطلاحا CAM به عنوان Ansys apdl یا Ansys Fluent نمی رسد.

لذا در این پست , دو کتاب آموزشی بسیار مفید برای علاقه مندان به یادگیری این نرم افزار پر کاربرد گذاشته است که نحوه کار کردن از صفر تا 100 تمام ابزار را نرم افزار را آموزش می دهد و تمرینات از سختی پایین تا بالا را جهت تقویت در طراحی ها را نیز گذاشته است.


                       
  • علی عاشوری

CAd

Solid work

pdf

آموزش

نظرات  (۲)

  • اسماعیل جمشیدی اصل
  • مرسی
    پاسخ:
    خواهش می کنم.
    ببخشید
    سوالم رو تکمیل کنم
    من AutoCAD Mechanical دارم کار میکنم و بنا ب ضرورتی باید AutoCAD رو کار کنم آیا هر دو نرم افزار محیط شون یکیه؟
    پاسخ:
    با سلام و احترام
    محیط مشابه دارند ولی بلوک های این دو با هم متفاوت هست.
    ولی زیاد نگران نباشید , چون از قبل با اون کار کردید این برای شما مشکلی ایجاد نمی کند.
    خداحافظ شما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی